Kada je Tose Proeski bio u Zenici

Posted: 10/11/2016 in Uncategorized

Pocetkom septembra 2006 godine, drugarice i ja otisle smo na Tosin koncert u Zenici. Pomislila sam da ne nosim aparat kako bi skakale i uzivale… No, moja kolegica je toliko bila zaljubljena u Toseta, a i fotograf u meni jednostavno nije imao mira. Kao ni dusa podijeljena na onu pozitivnu stranu koja kaze da ce biti drugih prilika za ono sto ne stignem danas. Ali ona druga strana progovori ove noci: mozda sutra ipak ne postoji..

screen-shot-2016-10-11-at-12-12-30-am

Kada sam dosla na koncert, odma sam napustila, pozvala taxi i otisla do kuce po aparat. Kada sam stigla na koncert, Tose nas je obradovao i obukao Celikov dres. Fotkala sam. A onda, nekako u svoj toj guzvi, u jednom trenu samo se zaustavio i pogledao me. Pogledi su nam se sreli i osjecala sam kao da ga poznajem kao osobu, ne kao pjevaca..Nastavila sam da slikam, a onda mi je i namign’o. Kada sam drugarici ispricala, zeljela je da me baci u rijeku. : )

Svaku noc legnem razmisljajuci o novom sutra, radujem se i pravim nove planove, jer sutra mora da postoji, kaze moja pozitivna strana..

No..ovo je bio Tosin posljednji nastup u BiH i nekih 40 dana poslije je nastradao, 16. oktobra.

Ovo pisem jer sam mnogo sretna da sam bar na tren upoznala ovu dusu, i zato sto mene fotografije Tose u Zenici podsjecaju na mnogo toga: na lijepe trenutke tokom koncerta, na moje pocetne dane fotografa, a ponajvise o zivotu i o nekom sutra za koje ne znamo da li ce doci..a nekada to samo osjetimo..

Leave a Reply

